Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΡΩΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ [ (1889-1977) ]


Bonadrug

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

Δημιουργός:
ΡΩΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Ημερ. γέννησης:
05/05/1889
Τόπος γέννησης:
Χιλιομόδι Κορινθίας
Ημερ. θανάτου:
30/05/1977
Εργογραφία:

  • Member ID:  1271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  718
  • Content Count:  3481
  • Reputation:   20408
  • Achievement Points:  3538
  • Days Won:  16
  • With Us For:  6506 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Η ζωή του Βασίλη Ρώτα

 

post-556-12958420735496_thumb.jpg

 

Ο Βασίλης Ρώτας γεννήθηκε στις 5 Μαΐου 1889 στο Χιλιομόδι Κορινθίας. Στα χρόνια του Δημοτικού Σχολείου ζει στην Κόρινθο. Από νωρίς δείχνει την αγάπη του για το θέατρο και τη λογοτεχνία, αφού γράφει το πρώτο του ποίημα και παίζει Καραγκιόζη στα παιδιά της γειτονιάς του. Στη Β΄ Γυμνασίου γράφει το πρώτο του διήγημα και ενθουσιάζεται βλέποντας θεατρικές παραστάσεις. Το 1905 γράφεται στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα κάνει θεατρικές και μουσικές σπουδές και παίζει θέατρο κοντά σε σπουδαίους ηθοποιούς της εποχής.

 

 

 

Η πνευματική του δημιουργία είναι πολύ πλούσια. Γράφει θεατρικά και ποιητικά έργα καθώς και διηγήματα και μελέτες. Μεταφράζει ξένους συγγραφείς και αρθρογραφεί σε διάφορα περιοδικά και εφημερίδες. Είναι ο μοναδικός στον κόσμο που έχει μεταφράσει όλα τα έργα του Σαίξπηρ.

 

Ιδρύει το «Λαϊκό Θέατρο Αθηνών» (1930) και το «Θεατρικό Σπουδαστήριο» (1942). Το γλωσσικό ζήτημα τον απασχολεί έντονα. Εντάσσεται από φοιτητής ακόμα στο δημοτικιστικό κίνημα (1910) και μαζί με άλλους λογοτέχνες το 1919 δημοσιεύουν μανιφέστο για τη δημοτική γλώσσα.

 

Αγωνίζεται για την ελευθερία της πατρίδας στους Βαλκανικούς Πολέμους (1912-1913) ως έφεδρος αξιωματικός. Ως αξιωματικός όμηρος βρίσκεται στη Γερμανία για σημαντικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια της Κατοχής εντάσσεται στην Εθνική Αντίσταση και υπηρετεί τον αγώνα κατά των Ιταλών και Γερμανών κατακτητών τόσο μέσα από το θέατρό του στην Αθήνα όσο και αργότερα (19444) ανεβαίνοντας κι ο ίδιος στο βουνό, όπου ανέλαβε τη διοργάνωση θεατρικών παραστάσεων στην Ελεύθερη Ελλάδα.

 

Το 1967 η δικτατορία τον εξορίζει στη Γυάρο.

 

Ο Βασίλης Ρώτας πέθανε στην Αθήνα στις 30 Μαΐου 1977, αφού τιμήθηκε και αναγνωρίστηκε η προσφορά του στην Τέχνη και στη Δημοκρατία από όλους τους Έλληνες. Το έργο του συνεχίζει να είναι παρόν στα πνευματικά μας πράγματα και μελετάται από ερευνητές και πανεπιστημιακά ιδρύματα. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε διδακτορική διατριβή για το έργο του Βασίλη Ρώτα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων από το δάσκαλο-ερευνητή κ. Θανάση Καραγιάννη.

ΤΑ «ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ» ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΩΤΑ

-- Θεματική και ιδεολογία --

 

Η δημιουργική παρουσία του Βασίλη Ρώτα στο χώρο των παιδικών εκδόσεων τύπου comics υπήρξε για χρόνια λανθάνουσα, για τούτο και ασχολίαστη. Η πρώτη δημόσια αναφορά για τη συμμετοχή του σ’ αυτόν τον ξεχωριστό τομέα της παιδικής λογοτεχνίας (ή παρα-λογοτεχνίας) έγινε στο συμπόσιο για τα δέκα χρόνια από το θάνατό του (29 ως 31 Μαΐου 1987) στη γενέτειρά του, την Κόρινθο. Η εργασία αυτή του Βασίλη Ρώτα δεν είναι καθόλου ασήμαντη. Αντίθετα μάλιστα. Πρόκειται για μια πρωτοπόρα για τα ελληνικά δεδομένα προσφορά του, που παρουσιάστηκε μέσα από την κάποτε πολύ δημοφιλή στα Ελληνόπουλα σειρά «Κλασσικά Εικονογραφημένα». Στην ίδια σειρά συνεργάστηκαν ως κειμενογράφοι και άλλοι, επώνυμοι ήδη τότε ή και λιγότερο γνωστοί, συγγραφείς και ποιητές, όπως η Σοφία Μαυροειδή-Παπαδάκη, η Γεωργία Δεληγιάννη-Αναστασιάδη, η Βούλα Δαμιανάκου, ο Θ. Συνοδινός, ο Στέφανος Ξένος, η Ελένη Παπαδάκη και η Ειρήνη Φωτεινού.

 

Τα κείμενα που έγραψε ο Βασίλης Ρώτας, μισθώνοντας την πένα του στη σειρά των «Κλασσικών Εικονογραφημένων», στράφηκαν γύρω από πέντε (5) θεματικούς κύκλους:

 

 

 

Α΄) Αρχαία ελληνική δραματουργία

 

1. Αγαμέμνων – Ορέστεια Α΄ (Αισχύλου).

 

2. Χοηφόρες – Ορέστεια Β΄ (Αισχύλου).

 

3. Ευμενίδες – Ορέστεια Γ΄ (Αισχύλου).

 

4. Άλκηστις (Ευριπίδη).

 

5. Ιππόλυτος (Ευριπίδη).

 

6. Ιφιγένεια εν Αυλίδι (Ευριπίδη).

 

7. Ιφιγένεια στην Ταυρίδα (Ευριπίδη).

 

8. Μήδεια (Ευριπίδη).

 

9. Αντιγόνη (Σοφοκλή).

 

10. Ηλέκτρα (Σοφοκλή).

 

11. Πλούτος (Αριστοφάνη).

 

 

Β΄) Θέατρο της Κρητικής Αναγέννησης

 

1. Ερωφίλη (Γεωργίου Χορτάτζη).

 

2. Η θυσία του Αβραάμ (Βιτσέντζου Κορνάρου).

 

 

 

Γ΄) Αρχαίος Ελληνικός Κόσμος

(Ιστορία-Φιλοσοφία-Μυθολογία)

 

1. Αίσωπος.

 

2. Βελερεφόντης.

 

3. Δάμων και Φιντίας.

 

4. Διογένης ο Κυνικός.

 

5. Φρίξος και Έλλη.

 

6. Περσέας και Ανδρομέδα.

 

7. Θησέας και Μινώταυρος.

 

8. Η μάχη του Μαραθώνος.

 

9. Η μάχη στις Θερμοπύλες.

 

10. Ο Ανδροκλής και το λιοντάρι.

 

 

Δ΄) Βυζαντινή περίοδος

 

1. Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος.

 

2. Κασσιανή.

 

3. Μέγας Κωνσταντίνος.

 

 

 

Ε΄) Επανάσταση του 1821

 

1. Κανάρης ο Πυρπολητής.

 

2. Καραϊσκάκης.

 

3. Κολοκοτρώνης.

 

4. Λόρδος Βύρων.

 

5. Μάρκος Μπότσαρης.

 

6. Μπουμπουλίνα.

 

7. Ρήγας Φεραίος.

 

8. Το Χάνι της Γραβιάς.

 

 

Από την ιστοσελίδα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρχαίας Κορίνθου

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1672
  • Content Count:  28513
  • Reputation:   191067
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  760
  • With Us For:  6588 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Είναι ο μοναδικός στον κόσμο που έχει μεταφράσει όλα τα έργα του Σαίξπηρ.

 

Και η οποία ήταν η πρώτη μου πραγματική επαφή με το θέμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να εκτιμήσω/διαβάσω σωστά οτιδήποτε γραμμένο σε αυτή τη μορφή. Πλην όμως πρόκειται για κλασσικότατες μεταφράσεις.

 

Το 1967 η δικτατορία τον εξορίζει στη Γυάρο.

 

άμα είσαι γελοίος, ε, είσαι γελοίος. Πως να το κάνουμε.... Μεταμόσχευση εγκεφάλου δεν έχει γίνει ακόμα, ποσώς τότε...

 

Πάρα πολύ δυνατό αφιέρωμα Μανώλη! :respect::best::thanks: Σκόπευα σε κάποια στιγμή να επανασυλλέξω τα διάφορα "ελληνικά" Κλασσικά Εικονογραφημένα, κατά κύριο λόγο όμως τα Βυζαντινά. Αυτή τη στιγμή θα μπουν στα υπ'όψιν και τα υπόλοιπα... (ειδικά για την επανάσταση που ποτέ δεν μου κάναν το τρελλό κλικ)

 

:cheers:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1534
  • Content Count:  22474
  • Reputation:   121448
  • Achievement Points:  22479
  • Days Won:  791
  • With Us For:  6564 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Πολύ δυνατό αφιέρωμα σε έναν πολύ δυνατό κομιξογράφο (και όχι μόνο) :clap: :respect::cheers2:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  718
  • Content Count:  3481
  • Reputation:   20408
  • Achievement Points:  3538
  • Days Won:  16
  • With Us For:  6506 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Το αφιέρωμα το έχουν κάνει μαθητές Δημοτικού της Κορίνθου (προφανώς σε συνεργασία με τους δασκάλους του), καθώς ο Ρώτας είναι Κορίνθιος.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  3960
  • Group:  Members
  • Topic Count:  233
  • Content Count:  1123
  • Reputation:   4363
  • Achievement Points:  1125
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6259 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  60

Εξαιρετικό αφιέρωμα! Τα συγχαρητήρια μου. Ο Ρώτας ήταν απο τους αγνούς καλιτέχνες που εργάστηκαν προσφέροντας έργο σπουδαίο. :cheers3:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 weeks later...

  • Member ID:  10
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  878
  • Reputation:   400
  • Achievement Points:  878
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6644 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ευχαριστώ φίλε bonadrug για το ενδιαφέρον αφιέρωμα! :thanks:

 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε Ανθρώπους σαν τον Βασίλη Ρώτα!!! :clap2:

 

Στην υγεια σου :beer:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...

  • Member ID:  4456
  • Group:  Members
  • Topic Count:  24
  • Content Count:  153
  • Reputation:   179
  • Achievement Points:  153
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6182 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

«... Αϊντε, σε καρτεράν, μπάρμπα Βασίλη,

 

να ξαποστάσεις και να ξεδιψάσεις στην Πηγή των Αθανάτων,

 

αφήνοντας στον κόσμο το εγερτήριο λαϊκό σου τραγούδι

 

για τη μεγάλη μάχη της Ειρήνης»

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ, από το ποίημά του «Ο μπάρμπα Βασίλης ο Αβασίλευτος», γραμμένο για τον θάνατο του Β. Ρώτα (1977)

 

Έκλεισαν εφέτος 31 χρόνια απ' τον θάνατό του ­και έρχεται στο νου ένα του ποίημα, γραμμένο τον καιρό της αιχμαλωσίας του στο Γκέρλιτς, αν δεν κάνω λάθος. Εχει τον τίτλο «Χαριστής» κι αρχίζει έτσι:

 

«Ελάτε, φίλοι· σήμερα χαρίζω

 

το βιο μου, ό,τι έχω αγαπητό·

 

τους θησαυρούς μου απλόχερα χαρίζω

 

κι απ' το παράθυρο πετώ·

 

φίλοι, χαρίζω!..»

 

Δεν είναι τυχαίο, βέβαια, που το ποίημα έχει γραφτεί σε πρώτο πρόσωπο: έτσι ήταν πάντα ο αξέχαστος μπάρμπα Βασίλης ­ χαριστής, γενναιόδωρος, να σκορπίζει απλόχερα το πνευματικό βιός του, με τη γραφή και το λόγο, σε στίχο και σε πεζό, σε θέατρο και σε στοχασμό, σε μεγάλους και μικρούς. Μ' έναν αμετακίνητο στόχο: την ουσιαστική παιδεία και άνοδο του λαού μας. Και μ' εργαλείο του πολυάκριβο, του λαού τη γλώσσα, όσο πιο ατόφια, όσο πιο αμόλευτη από φραγκολεβαντίνικα μπολιάσματα και μαϊμουδίσματα.

 

Το παιδί απ' το Χιλιομόδι, στη μακριά και πολυτάραχη ζωή του, στάθηκε ένας πλήρης πνευματικός άνθρωπος, καλλιεργώντας όλα τα είδη του λόγου: ποίηση, διηγηματογραφία, θέατρο, κριτική, δοκίμιο. Στρατευμένος δέκα ολόκληρα χρόνια ­ στους Βαλκανικούς πολέμους, στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, στη Μικρασία ­ έμεινε ισόβιος πνευματικός στρατευμένος στην υπηρεσία της τέχνης και του τόπου.

 

Στου λαού την παίδευση και την κοινωνική και πνευματική πρόοδο αποσκοπούσε, σε όλα του τα «εγχειρήματα» και σ' όλες τις φάσεις της πορείας του: Οταν λ.χ. 21 χρονών, ίδρυε, με άλλους φοιτητές, την ιστορική «Φοιτητική Συντροφιά», που προσπάθησε ν' αποτινάξει τη δυναστεία της τυπολατρίας, της αρτηριοσκλήρωσης, του καθαρευουσιανισμού... Ή όταν, 20 χρόνια αργότερα (1930), έστηνε το «Λαϊκό Θέατρο» στο Παγκράτι ­ μιαν «υποβαθμισμένη», τότε, συνοικία ­ για να διαμορφώσει έναν σκηνικό πυρήνα ουσιαστικής και μορφωτικής λαϊκής τέρψης, πέρα απ' την ταμειοκρατία, τους ναρκισσισμούς, την κενολογία του βουλεβάρτου, που κυριαρχούσε τότε στις ελληνικές σκηνές. (Και, φυσικά, δεν είχε διόλου άδικο η μεταξική δικτατορία, που έκλεισε το «Λαϊκό Θέατρο» απ' τον πρώτο χρόνο της «βασιλείας» της: ένα λαϊκό θέατρο αποτελούσε κραυγαλέα παραφωνία μέσα σ' εκείνο το αποτρόπαια αντιλαϊκό καθεστώς)... Ή όταν, 12 χρόνια πιο ύστερα, μέσα στη θανατερή μαυρίλα της Κατοχής, έφτιαχνε το «Θεατρικό Σπουδαστήρι», με σπουδαίους συνεργάτες (τον Μάρκο Αυγέρη, τη Σοφία Μαυροειδή-Παπαδάκη, τον Γιάννη Τσαρούχη, τον Αντώνη Φωκά, τον Μάνο Κατράκη κ.ά.), για να διαπλάσει άρτιους και υπεύθυνους ηθοποιούς και άλλους καλλιτέχνες του θεάτρου... Ή, τέλος, όταν οργάνωνε το αντιστασιακό «Θέατρο στα Βουνά» της ΕΠΟΝ, στις περιοχές της Ελεύθερης Ελλάδας, για να προσφέρει γνήσιο θέατρο στους ανθρώπους της υπαίθρου, που δεν είχαν γνωρίσει ως τότε παρά τις αθλιότητες των μπουλουκιών...

 

Και μόνοι οι τίτλοι «μιλάνε»: «Συντροφιά», «Λαϊκό Θέατρο», «Σπουδαστήρι», «Ελεύθερη Ελλάδα»: ομοψυχία, λαός, σπουδή, ελευθερία... Μ' άλλα λόγια, αγώνας σ' όλα τα μέτωπα...

 

 

Και να γράφει αδιάκοπα ο Ρώτας στον νόμιμο και στον παράνομο Τύπο, για να στηλιτεύσει και να σαρκάσει τα κάλπικα, να φωτίσει τον αναγνώστη, να βοηθήσει στην αυτοσυνείδησή του, να καταδείξει τις πολλαπλές «δουλείες» του τόπου, να του γνωρίσει τις αληθινές αξίες της ζωής και της τέχνης.

 

Εκείνος ο τόσο μειλίχιος και γελαστός στις προσωπικές επαφές του, γινόταν βίαιος, σκληρός, ανελέητος, σαρδονικός, όταν έγραφε και πάλευε για ό,τι τον πονούσε, αλύγιστος και ασυμβίβαστος.

 

Για τον Βασίλη Ρώτα, εν αρχή ην ο λαός: αυτός (πρέπει να) είναι η πηγή παράδοσης και γλώσσας, αυτός (πρέπει να) είναι και ο δέκτης.

 

Η λαϊκή παράδοση πρόσφερε στον Ρώτα τον πλούτο των θεμάτων της ­ η λαϊκή γλώσσα του χάρισε το αναντικατάστατο όργανο για να εκφρασθεί και να την υπηρετήσει. Το δημοτικό τραγούδι, τα λαϊκά παραμύθια, η λαϊκή σάτιρα, ο Καραγκιόζης απ' τη μια ­ κι απ' την άλλη, οι εκφραστικοί «τρόποι» της λαϊκής ποίησης και πεζού λόγου, στάθηκαν το μεταλείο, απ' όπου αντλούσε πάντα ο Βασίλης Ρώτας. Από εκεί, διέπλασε τον δικό του προσωπικό λόγο ­ ευθύ αλλά παλλόμενο, λιτό αλλά καίριο, περιπαθή αλλά και σαρκαστικό. Για να μιλήσει στον λαό, να του τραγουδήσει, να τον τραγουδήσει.

 

Το θέατρο, ωστόσο, είχε την προτίμησή του. Σ' όλες τις εκφάνσεις του: σκηνική πράξη («Λαϊκό Θέατρο»), σκηνική διδαχή («Θεατρικό Σπουδαστήρι»), σκηνική κρίση (κριτικές μελέτες, άρθρα κλπ.). Εκεί επικέντρωνε τον περισσότερο δημιουργικό μόχθο του. Είτε με τα πρωτότυπα έργα του, είτε με τις μεταφράσεις του, είτε με τα δοκίμιά του.

 

Πολικός αστέρας του, για τα δικά του θεατρικά δημιουργήματα ήταν το αρχαίο δράμα, ο Σαίξπηρ, αλλά και ­ ώρες ώρες ­ ο Καραγκιόζης. Σε πολλά έργα του, ακολούθησε τη μορφή και τη δομή της ελληνικής τραγωδίας (όπως στα Ελληνικά Νιάτα, 1946) ή των σαιξπηρικών ιστορικών δραμάτων (Ρήγας Βελεστινλής, 1936, Κολοκοτρώνης, 1955) ή, πάλι, του Θεάτρου των Σκιών (Καραγκιόζικα, 1955). Και σ' όλα τα έργα του ιστορούσε και υμνούσε τους αγώνες των Ελλήνων για αποτίναξη των κάθε είδους «ζυγών», για αυτογνωσία, για αδέσμευτη σκέψη, αφίμωτη έκφραση, αδούλωτο βίο...

 

Τεράστια στάθηκε η προσφορά του Ρώτα στη μετάφραση ελλήνων και ξένων κλασικών: Αριστοφάνη (Ορνιθες, Ειρήνη), Σίλλερ (Μαρία Στιούαρτ, Δον Κάρλος), Χάουπτμαν (Η Χανέλα πάει στον Παράδεισο, Ρόζα Μπερντ), Καλδερόν (Ο Δήμαρχος της Θαλαμέας), Τϊρσο δε Μολίνα (Ο Δον Τζιλ με το πράσινο παταλόνι).

 

Αλλά ο μεγάλος άθλος του ήταν πως δόθηκε σύψυχα στη μετάφραση του σαιξπηρικού έργου και μπόρεσε ν' αποδώσει στη γλώσσα μας όλα τα δράματα, κωμωδίες, τραγωδίες του «βάρδου», όπως και όλα τα ποιήματα και σοννέτα του. Από το 1927 ως τα τελευταία χρόνια του (πρώτα μόνος, ύστερα με τη συνεργασία της Βούλας Δαμιανάκου), έστησε «ναόν περικαλλή», με την απόδοση των έργων του ελισαβετιανού, κρατώντας πιστά τη μορφή τους και με χυμώδη ποιητικό λόγο.

 

Την κατευθυντήρια γραμμή των μεταφράσεών του, την χάραξε στον Πρόλογο της Α' έκδοσης του Αμλετ (Εστία, 1938): «Πρώτον, η ζωντανή γλώσσα, δεύτερον η ακρίβεια, τρίτον η πληρότητα και τέταρτον, αυτό που λίγοι μεταφραστές του Σαίξπηρ στα ελληνικά το 'χουν καταφέρει, το ύφος του μεγάλου ποιητή, ένα ύφος λαμπρό, ζωηρό, παιχνιδιάρικο, πλούσιο και γενναίο, σοφό και δυνατό, ρωμαλέο και ευκίνητο, αγαθό και ωραίο και προπαντός θεατρικό». Κι αυτή τη γραμμή ακολούθησε απαρέγκλιτα και γόνιμα ως το τέλος. Χάρη στον Ρώτα, το ελληνικό θέατρο και ο έλληνας αναγνώστης κατέχουν πια το σύνολο του σαιξπηρικού corpus ­ ένα άλλο μέγιστον δώρημα και μάθημα για δραματουργούς, μεταφραστές, ηθοποιούς, θεατές.

 

Τριανταένα χρόνια μετά την αποχώρησή του στον κόσμο των σκιών, ο Βασίλης Ρώτας μένει στη μνήμη και στην καρδιά μας, ο «ποιητής» με την πλατύτερη έννοια του όρου, ο τραγουδιστής και ο διδάχος, ο αγωνιστής και περγελαστής, ο «καλός σπορέας», που ο μόχθος του καρπισε και κάρπισε.

 

Αρχισα με λίγους στίχους του. Με δικούς του στίχους και θα τελειώσω. Απ' το ποίημά του «Αν είσαι θάλασσα». Είναι γραμμένο για κάποιαν αγαπημένη, βέβαια, αλλά θα μπορούσε θαυμάσια να είχε γραφτεί για την άλλη του αγάπη, τη μεγάλη και ανέσπερη: το λαό. Τελειώνει έτσι:

 

«Δίνω και παίρνω, είσαι το ζύγι,

 

και του στραβού 'σαι το παιδί

 

­ δο μου το χέρι σου κι οδήγει,

 

πιστή χαρά σ' ακολουθεί».

 

 

ΠΗΓΗ:Μάριος Πλωρίτης

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 6 years later...

  • Member ID:  29304
  • Group:  Members
  • Topic Count:  32
  • Content Count:  425
  • Reputation:   4712
  • Achievement Points:  427
  • Days Won:  2
  • With Us For:  4222 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

Αφιέρωμα στο δημιουργό (Θανάσης Καραγιάννης, Ριζοσπάστης, 01/01/1988)

 

post-29304-0-93733000-1394364920_thumb.jpg

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.