ramirez Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 29 Member ID: 2298 Group: Members Topic Count: 1753 Content Count: 5254 Reputation: 35289 Achievement Points: 5262 Days Won: 14 With Us For: 6351 Days Status: Offline Last Seen: 25 λεπτά πριν Share Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 29 Στα κόμικς του Φώτη Πεχλιβανίδη κάθε λεπτομέρεια έχει τη σημασία της. Δεν βρίσκεται τυχαία εκεί, αλλά συμβάλλει στην αφήγηση και προσφέρει πληροφορίες. Η «Luna» σε σενάριο του Φώτη Γεωργελέ και σχέδια του Πεχλιβανίδη (εκδ. Λιβάνη, 2001) είναι ένα βιβλίο που σφύζει από ερωτισμό έχοντας τον κόσμο της μόδας και της χυδαία «αποκαλυπτικής» ταμπλόιντ δημοσιογραφίας στο επίκεντρο και πολλά φωτομοντέλα έτοιμα να επιδείξουν τα γυμνά τους κορμιά σε «ώριμους κυρίους, πρόθυμους να πληρώσουν για να τα δουν». Φώτης Πεχλιβανίδης Σ’ αυτόν τον πλαστικό, ψεύτικο κόσμο, η διακόσμηση του δωματίου της Luna δεν θα μπορούσε να είναι λιγότερο «ψεύτικη». Το κρεβάτι της βρίσκεται ακριβώς κάτω από το «Hopeless» (1963) του Roy Lichtenstein, θαρρείς πως τα δάκρυα του crying girl του Αμερικανού pop artist θα στάξουν στο κορμί της. Γιατί τα έργα του Lichtenstein, χωρίς ποτέ να αναφέρει την πηγή τους, ήταν κι αυτά «αντίγραφα». Tony Abruzzo Το Hopeless δανείζεται τη μορφή του από ένα καρέ της ιστορίας «Run for Love» του Tony Abruzzo στο περιοδικό Secret Hearts (1962), μόνο που εκεί ήταν τμήμα μιας ολοκληρωμένης ιστορίας, αποτελούσε οργανικό μέρος μιας ολοκληρωμένης αφήγησης και αποκτούσε νόημα ακριβώς στο σημείο όπου βρισκόταν. Roy Lichtenstein Το έργο του Lichtenstein, αποπλαισιώνοντας το στιγμιότυπο, το νεκρώνει και το παραδίδει κενό νοήματος στους θεατές του. Όπως κενός από κάθε περιεχόμενο και γι’ αυτό θνησιγενής και ανυπόφορος είναι ο κόσμος της Luna και των νεόπλουτων πελατών της. Και το σχετικό link... 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.