DJO Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1534 Content Count: 22474 Reputation: 121442 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6557 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 a.k.a.ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ! ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΟΥ ΖΑΛΙΖΟΥΤΑΙ! Ο Γαβριήλος γεννήθηκε στο Άλφα Κενταύρου, λίγο μετά την έλευση του Infinity Gauntlet! Όταν μεγάλωσε έκανε μαθήματα σχεδίου-ζωγραφικής στο Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών «ΠΛΑΚΑ» (1986-1988), μαθήματα ζωγραφικής στο Εργαστήρι του Άγγελου Αντωνόπουλου, καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών (1988-1990), φοίτησε στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Βενετίας, τμήμα Ζωγραφικής (1991) και συνέχισε τις σπουδές του στην Ακαδημία Καλών Τεχνών του Μιλάνου όπου και αποφοίτησε με Άριστα από το τμήμα Ζωγραφικής-Ιστορίας Τέχνης-Χαρακτικής-Καλλιτεχνικής Ανατομίας (1991-1995). Όσον αφορά τις εκθέσεις, ακολουθεί ολόκληρη η λίστα: 1992 - Εκθεσιακός χώρος Ξενοδοχείου Hilton (Κέρκυρα) - Συμμετοχή στην «Β Πανελλήνια Έκθεση Κόμικς» στον ΜΥΛΟ (Θεσσαλονίκη).1993 - «3993» Εκθεσιακός χώρος BRERA (Milano).1995 - «Previews» Εκθεσιακός χώρος BRERA (Milano). - «Previews» happening στο Club Plastic (Milano). - «Anni 90 Arte A Milano» στην Γκαλερί «Open Space». - (Ατομική) “Ad omicidio commeso” BRERA (Milano). - «The Phoenix Project» Video Installation στην Γκαλερί «Arte Aparte» (Milano). - Συμμετοχή στην «Γ Πανελλήνια Έκθεση Κόμικς» στον ΜΥΛΟ (Θεσσαλονίκη).1996 - Έκθεση Video Art «01» Εκθεσιακός χώρος BRERA (Milano).1999 - Συμμετοχή στην έκθεση της Πανελλήνιας Εταιρείας Λόγου και Τεχνών, «Άνοιξη 99» σε συνεργασία με το Δήμο Αμαρουσίου. - Ομαδική έκθεση «Αιγαίο 99» υπό την αιγίδα της Π.Ε.Λ.Τ. σε συνεργασία με το Δήμο Ικαρίας. - Ομαδική έκθεση στη Θίσβη Βοιωτίας υπό την αιγίδα της Π.Ε.Λ.Τ. - Ομαδική έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη». - Συμμετοχή στην έκθεση comics στην Α.Σ.Ο.Ε. (Αθήνα). - Ομαδική έκθεση στην Ένωση Αποφοίτων Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (ΕΠΑΣΚΤ). - Ατομική έκθεση στην ΕΠΑΣΚΤ με τίτλο «Σιωπηρή Συνωμοσία». - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στον ΟΛΠ . - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στους χώρους της ΕΠΑΣΚΤ στην Πλάκα στα πλαίσια της θεματικής «Δέντρο-Κορμός –Εστία».2003 - Συμμετοχή στην 1η Έκθεση Κόμικς και Εικονογράφησης που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Πειραιά. (σσ.γίναν συνολικά 2)2004 - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στο Πολιτιστικό Κέντρο Ύδρας στο πλαίσιο της θεματικής «Δέντρο-Κορμός –Εστία». - Ομαδική έκθεση « Σχέδιο –Σχέδιο» στην ΕΠΑΣΚΤ. - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στο Νεώριο Χανίων σε συνεργασία με το Δήμο Χανίων στα πλαίσια της θεματικής «Δέντρο-Κορμός –Εστία».2005 - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής σε συνεργασία με τους ‘Γιατρούς του Κόσμου’ για τους πληγέντες από το Τσουνάμι.2009 - Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στον πολυχώρο «Π», στο Γκάζι. Αλλά δεν σταμάτησε εκεί! Όχι!ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ2000 – 2004 - Σχέδια και animation για την σειρά της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης: ‘Σας αρέσει η μουσική; Η ιστορία της!’2002 - Παρουσίαση της εκπομπής « Μαθήματα Ζωγραφικής για παιδιά » στη ΝΕΤ. - Σχέδια και animation για την σειρά της ΝΕΤ : ‘Μαθήματα Βιολογίας’. - Αnimation στη μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων «Ένα τρίγωνο στη χώρα των κύκλων » στα πλαίσια του προγράμματος κατά του ρατσισμού υπό την αιγίδα της ΕΡΤ και του Υπουργείου Πολιτισμού . - Σχέδια και Animation για ενημερωτικό Video της Φαρμακευτικής Εταιρείας BOEHRINGER INGELHEIM.2003 - Σειρά μαθήματων ζωγραφικής σε παιδία 6-12 ετών σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων του 10ου Δημοτικού σχολείου Πειραιά . - Οργάνωση της 1ης Πανελλήνιας Έκθεσης Κόμικς και Εικονογράφησης «Εν Αιθρία» (Αθήνα-Ιωάννινα) .2004 - Έκδοση της τετραμηνιαία ανθολογία ελληνικού κόμικς ΚΑ-POW. - Οργάνωση της 2ης Πανελλήνιας Έκθεσης Κόμικς και Εικονογράφησης «Εν Αιθρία» (Αθήνα-Ιωάννινα) .2005 - Οργάνωση της 3ης Πανελλήνιας Έκθεσης Κόμικς και Εικονογράφησης «Εν Αιθρία» (Αθήνα – Ιωάννινα -Άρτα ). - Συμμετοχή στην εικονογράφηση της ανθολογίας των στίχων του συνθέτη Βαγγέλη Βαζαίου (Εκδόσεις Πατάκη) .2007 - Οργάνωση της 4ης Πανελλήνιας Έκθεσης Κόμικς και Εικονογράφησης «Εν Αιθρία» (Αθήνα). Στα τέσσερα χρόνια διεξαγωγής της έκθεσης, συμμετείχαν περισσότεροι από 90 καταξιωμένοι Έλληνες δημιουργοί comics.2010 - Εικονογράφηση του καταλόγου της Comicdom Con 2010 - Συμμετοχή στην εικονογράφηση & έκθεση που ήταν εμπνευσμένη από την ταινία Μαχαιροβγάλτης Τέλος, είναι μέλος της Ένωσης Αποφοίτων Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (ΕΠΑΣΚΤ), μέλος του Εικαστικού Επιμελητηρίου Ελλάδος από το 1996, επιτέλεσε πρόεδρος της ΕΠΑΣΚΤ την περίοδο 2004 – 2005 και... στο GC είναι γραμμένος ως adamstrange68 Γενικά, πρόκειται για πολύ καλόκαρδο άτομο και χαβαλεδιάρη, αλλά χαμηλών τόνων. Άμα περάσετε από το Jemma Πειραιά, περάστε για ένα γεια και μια απίστευτη κουβεντούλα... 10 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1534 Content Count: 22474 Reputation: 121442 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6557 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΚΑΠΑΚ: INTERVIEW CORNER #14 από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο που δεν περνούν απαρατήρητοι όταν μπουν σε ένα δωμάτιο. Άνθρωποι που φωνάζουν ή μιλάνε δυνατά για να πιστέψουν οι γύρω τους ότι λένε κάτι σημαντικό. Και υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να περάσουν απαρατήρητοι, αλλά να δώσουν το στίγμα τους εκεί που πραγματικά μετράει: στη δουλειά τους. Κάπως έτσι (νομίζω εγώ προσωπικά τουλάχιστον) είναι και ο καλεσμένος αυτής της εβδομάδας, ο Γαβριήλ Τομπαλίδης. Παρά το γεγονός ότι κρατά χαμηλούς τόνους, το βιογραφικό του είναι εξαιρετικά πλούσιο και σε πολλούς τομείς που έχουν να κάνουν με το αγαπημένο μας Μέσο. Και επειδή το βιογραφικό του είναι τόσο πλούσιο που, αν το παρέθετα εδώ χωρίς ελλείψεις θα βαριόσασταν να φτάσετε μέχρι τη συνέντευξη, θα αρκεστώ σε μια συνολική παρουσίαση του έργου του. Πρώτα απ’ όλα, ο Γαβριήλ έχει συμμετάσχει με έργα του σε δεκάδες εκθέσεις ανά την Ελλάδα, αλλά και στο Μιλάνο, ενώ έχει βρεθεί και στο πόστο του διοργανωτή εκθέσεων, με γνωστότερη την Έκθεση Comics και Εικονογράφησης ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ. Δεύτερον είναι ο εκδότης της ανθολογίας KA-POW, η οποία κέρδισε Comicdom Award το 2005, αλλά και πολλές θετικές κριτικές για τα τέσσερα τεύχη της. Εκτός, βέβαια, από το χαρτί (είτε σε comic είτε σε έκθεση), τα σχέδια του Γαβριήλ έχουν περάσει και στη μικρή οθόνη, χάρη σε δεκάδες animations που έχει κάνει για λογαριασμό παιδικών εκπομπών και άλλων εκπαιδευτικών ή διαφημιστικών video. Και έρχομαι, λοιπόν, να ρωτήσω: Θα τον κατηγορούσε κανείς αν κρέμαγε μετάλλια στην μπλούζα του και διαλαλούσε σε όλον τον κόσμο όλα όσα έχει κάνει; Εγώ προσωπικά όχι, γιατί θα το άξιζε. Εκείνος, όμως, προτιμά την πιο σιωπηλή στάση, μιλώντας κάθε φορά μέσω της δουλειάς του. Και αυτή απέκτησε τις δυο πιο πρόσφατες εκφάνσεις της σε δυο από τις νέες κυκλοφορίες της προηγούμενης άνοιξης: το ΣΥΝΔΡΟΜΟ #3, σε σενάριο Ηλία Κατιρτζιγιανόγλου (με τη συμβολή και του ίδιου του Γαβριήλ) και το 3 ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ, στο οποίο ανέλαβε σενάριο και σχέδιο. Οι δυο δουλειές είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ τους, όσο ένα τηλεκοντρόλ κλιματιστικού κι ένας σκύλος Αγίου Βερνάρδου. Το ΣΥΝΔΡΟΜΟ #3, το τρίτο μέρος της σειράς, είναι ένα comic σκοτεινό με σχέδιο σχεδόν παραισθησιογόνο, το οποίο επικεντρώνει αυτή τη φορά στο σύνδρομο Cotard. Το 3 ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ, από την άλλη, επικεντρώνει σε αυτό ακριβώς που δηλώνεται στον τίτλο: σε τρεις απέθαντους μπάσταρδους (μεταξύ των οποίων και ο Κθούλου!). Στις σελίδες του, το μόνο που επικρατεί (εκτός από τον ανείπωτο τρόμο βέβαια) είναι ο χαβαλές. Για όλα αυτά, αλλά και την ελληνική σκηνή γενικότερα και τα μελλοντικά του σχέδια μας μιλάει ο καλεσμένος αυτής της εβδομάδας, ο Γαβριήλ Τομπαλίδης, στη συνέντευξη που ακολουθεί: -Έχεις διοργανώσει ή συμμετάσχει σε αρκετές εκθέσεις. Θεωρείς ότι τα comics μπορούν να σταθούν σε μία έκθεση; -Είναι περισσότερο μια προσπάθεια να προβληθεί ένα μέρος της δουλειάς του δημιουργού. Αναγκαστικά, περνά σε δεύτερο πλάνο η ανάγνωση της ιστορίας. Βέβαια, όπου αυτό είναι εφικτό είναι ακόμα καλύτερα. Για παράδειγμα, είναι εύκολο να εκτεθεί ολόκληρη μια τρισέλιδη η τετρασέλιδη ιστορία, αλλά δεν είναι το ίδιο εύκολο λόγω χώρου να εκθέσεις ένα graphic novel 80 σελίδων. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα που δεν έχουμε και τόσες πολλές εκδόσεις από ντόπιους δημιουργούς, οι εκθέσεις είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε και δουλειές που πιθανόν να μη βλέπαμε κάτω από άλλες συνθήκες. -Η Έκθεση Comics και Εικονογράφησης ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ δεν πραγματοποιήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. Ποιοι είναι οι λόγοι; Να ελπίζουμε για την επιστροφή της; -Περισσότερο είχε να κάνει με το ότι δεν είχα τον ελεύθερο χρόνο για να οργανώσω τα πράγματα όπως θα ήθελα. Θεού θέλοντος, θα επιστρέψει δυναμικά. Εξάλλου, μη ξεχνάς ότι μεταξύ της 3ης και 4ης ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ μεσολάβησαν τρία χρόνια. -Ήσουν ο κύριος υπεύθυνος για την έκδοση της ανθολογίας KA-POW το 2003. Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργηθεί και να κυκλοφορήσει ένα τέτοιο fanzine; Τι θα συμβούλευες σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει κάτι ανάλογο; -Καταρχάς, όποιος θέλει να ξεκινήσει κάτι ανάλογο δεν θα πρέπει να περιμένει οικονομικό όφελος. Εγώ το γνώριζα εκ των προτέρων, αλλά από ένα σημείο και μετά απλά δεν μπορούσα να το υποστηρίξω οικονομικά. Ακόμα κατά καιρούς μου ζητάνε τα δύο πρώτα τεύχη, αλλά επειδή [σε αντίθεση με το #3 και το #4 που είχαν μεγάλο τιράζ (1500)] κυκλοφόρησε μόνο σε 250 αντίτυπα, δυστυχώς δεν μπορώ να τους ικανοποιήσω. -Θα ξαναδούμε τεύχος του KA-POW στο μέλλον; -Αν βελτιωθούν τα οικονομικά μου, είναι πάρα πάρα πολύ πιθανό. :] -Οι δύο πιο πρόσφατες δουλειές σου είναι το ΣΥΝΔΡΟΜΟ #3 και το 3 ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ. Μπορείς να μας πεις δυο λόγια για το καθένα; -Είναι δύο τελείως διαφορετικές δουλειές (λες και χρειαζόταν να το πω αυτό). Οι ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ (Τι μου συμβαίνει; Ζαλίζουμαι…), παρόλο το φαινομενικά ακατέργαστο σχέδιο, ήταν ένα ιδιαίτερα κοπιαστικό project. Χαίρομαι που άρεσε σε όσους το διάβασαν. Δεν σου κρύβω ότι ακόμα και εγώ γελάω ακόμα με κάποιους από τους διαλόγους όταν το ξεφυλλίζω. Για μένα ήταν ένας τρόπος να χαλαρώσω και να διασκεδάσω. Δεν υπήρχε εξ’ αρχής η ιδέα να εκδοθεί. Την ιδέα μου την έβαλε ο φίλος μου Μάκης Καταλειφός (βλέπε Jemma Καλλιθέας). Το μόνο πoυ έλειπε ήταν ένας αρκετά τολμηρός εκδότης. Με απειλές και εκβιασμούς κατάφερα να πείσω το φίλο μας Λευτέρη Σταυριανό (βλέπε Jemma Press) να το εκδώσει. Έι, περίμενε – θα το βάλεις και αυτό..; To ΣΥΝΔΡΟΜΟ ήταν μια τελείως διαφορετική περίπτωση. Δεν είχε σχέση με την αναρχία του 3 ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ. Έπρεπε να δουλέψω πάνω σε συγκεκριμένο κείμενο, αν και ο Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου μπορώ να πω ότι μου άφησε αρκετή ελευθερία. Πιστεύω ότι σχεδιαστικά θα μπορούσα να κάνω περισσότερα πράγματα, αλλά αυτό ελπίζω ότι θα φανεί στο graphic novel. -Όπως ανέφερες, θα σχεδιάσεις και το graphic novel με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά ΣΥΝΔΡΟΜΟ. Το σχέδιο θα είναι αναλόγως… “παραισθησιογόνο” με αυτό του #3; Πρόκειται να έχεις και πάλι συμβολή στο σενάριο; -Μάλλον ήταν “παραισθησιογόνο” γιατί συνήθως το δούλευα 1 με 3 τα ξημερώματα! :] Όταν άρχιζα να έχω πραγματικές παραισθήσεις από την αϋπνία σταματούσα να σχεδιάζω. Σίγουρα το σχέδιο θα είναι ακόμα πιο σύνθετο και σκοτεινό. Για το σενάριο ακόμα είναι νωρίς να πούμε οτιδήποτε. Μπορεί να έχω κάποια μικρή συμβολή, αλλά θα δούμε… -Έχοντας βρεθεί σε διάφορα πόστα τα τελευταία χρόνια (εκδότης, δημιουργός, διοργανωτής), πώς βλέπεις τα πράγματα στην ελληνική σκηνή των comics σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά περίοδο; -Απαντώ με εδάφιο από την Αποκάλυψη: Είδα κατόπιν που άνοιξε την έκτη σφραγίδα, κι έγινε ένας σεισμός μεγάλος, και ο ήλιος μαύρισε σαν τρίχινο σακί, και το φεγγάρι έγινε σαν το αίμα. Kαι τα αστέρια του ουρανού έπεσαν στη γη σαν τη συκιά που ρίχνει τους ατροφικούς φθινοπωρινούς καρπούς της, όταν την τραντάζει δυνατός άνεμος. Kι ο ουρανός αποσπάστηκε σαν χαρτί που τυλίγεται σε ρολό, και κάθε βουνό και νησί μετακινήθηκε από τη θέση του! Χμμμ! Εντάξει, ίσως είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα… -Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον; -Για την ώρα μόνο το graphic novel του ΣΥΝΔΡΟΜΟ. Αλλά μη με αγχώνεις. Καλά-καλά δεν τέλειωσε το καλοκαίρι ακόμα. 8 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
GreekComicFan Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 Member ID: 2265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20072 Reputation: 117469 Achievement Points: 20162 Days Won: 336 With Us For: 6400 Days Status: Offline Last Seen: Νοεμβρίου 10, 2021 Age: 47 Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 21, 2011 (Επεξεργασία) Εικάζεται επίσης πως ο Γαβριήλ Τομπαλίδης είναι μέλος της μυστικής αίρεσης των «Καμπανιστών» που έχει ως στόχο την επαναφορά της κακής εκτύπωσης και των λασπουριάς ως χρώμα στις Ελληνικές εκδόσεις της Μάρβελ. Επεξεργασία Απριλίου 21, 2011 από GreekComicFan 5 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 27, 2012 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1534 Content Count: 22474 Reputation: 121442 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6557 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 27, 2012 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΜΠΑΛΙΔΗ – ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟ 29/3/2012 ΜΕΤΑ ΑΠΟ MAIL ΤΟΥ Κου ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ GREEKCOMICS Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ. ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΗΣΑΜΕ (ΚΑΚΩΣ) ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΠΗΓΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΡΧΕΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. Valtasar 11 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.